ترانه بیست و سوم اردیبهشت

این تو بودی کز ازل  خواندی
به من درس وفا را

این تو بودی کاشنا کردی 
به عشق  این مبتلا را









آشفته حالی 
ترانه : معینی کرمانشاهی
آهنگ : علی تجویدی



دلکش


افتخاری



شکیلا





آشفته حالی

این همه آشفته حالی ، این همه نازک خیالی

ای به دوش افکنده گیسو ،از تو دارم ،از تو دارم

این غرور و عشق و مستی ، خنده بر غوغای هستی

ای سیه چشم و سیه مو ، ازتو دارم ، از تو دارم

این تو بودی کز ازل ،خواندی به من درس وفا را

این تو بودی کآشنا کردی به عشق ،این مبتلا را

من که این حاشا نکردم ، از غمت پروا نکردم

دین من ، دنیای من ،از عشق جاویدان تو رونق گرفته

سوز من ، سودای من ،از نور بی پایان تو رونق گرفته

این همه آشفته حالی ،این همه نازک خیالی

ای به دوش افکنده گیسو ، از تو دارم ،از تو دارم

من ،خود ،آتشی که مرا داده رنگ فنا میشناسم

من ،خود ، شیوه نگه چشم مست تو را میشناسم

دیگر ای برگشته مژگان ، از نگاهم رو نگردان

دین من ، دنیای من ،از عشق جاویدان تو رونق گرفته

سوز من ،سودای من ،از نور بی پایان تو رونق گرفته

این همه آشفته حالی ، این همه نازک خیالی

ای به دوش افکنده گیسو ،از تو دارم ، از تو دارم

۱ نظر:

Unknown گفت...

بسیار زیباست
www.akharinfereshte.mihanblog.com